DIEDE

Paradiso Melkweg Productiehuis presenteert

Upstairs
CJP:

Extended price € 11,35*

Tickets

Extended price € 14,40

* Incl. € 10 ticket price. Incl. € 1,50 service fees
.
Attend on Facebook

DIEDE

Paradiso Melkweg Productiehuis presenteert

Made In China

Diede zong een maand lang in het luxe Zwitserse hotel van Formule 1 baas Bernie Ecclestone voor zijn gasten en Lindsay Lohan. Omringd door extreme luxe, plastic fake en botox raakte ze geïnspireerd voor haar nieuwe EP. De laag plamuur op de rimpelloze gezichten werd een metafoor voor de wereld waarin ze zich begaf. Diede besefte dat je geen geld nodig hebt om rijkdom uit te stralen. Dat je geen grote budgetten nodig hebt om groots te presteren. Maar dat alles draait om creativiteit.

Terug in Nederland werd in samenwerking met Paradiso Melkweg Productiehuis, visueel kunstenaar De Glitterende Eenhoorn, producer Jurriaan JJ Sielcken en muzikant Olivier de Jong het creatieve kernteam gevormd. Motto: Do It Yourself With Others. Met beperkte middelen, gebundelde creativiteit en het lef om groots te denken, te durven en te doen, kun je je dromen waarmaken.

Het resultaat is ‘Made in China’, waar haar muziek en visuals samensmelten in een liveshow waarbij Diede haar visuals zelf vanaf het podium bedient met een controller. Katy Perry, eat your heart out.

DIEDE - The Lighthouse [Official Video]

Melkweg recommends

Shy Martin

Elektro-pop, Songwriter voor The Chainsmokers en Mike Perry

ELIZA

Indie Pop, Seductive sound

Picture This

MDRN LV

Irish pop/rock duo, Upbeat, Folk influences

Lucy Spraggan

Pop, X-Factor


Events

DIEDE

Paradiso Melkweg Productiehuis presenteert

Upstairs
CJP:

Extended price € 11,35*

Tickets

Extended price € 14,40

* Incl. € 10 ticket price. Incl. € 1,50 service fees
.

DIEDE

Paradiso Melkweg Productiehuis presenteert

Made In China

Diede zong een maand lang in het luxe Zwitserse hotel van Formule 1 baas Bernie Ecclestone voor zijn gasten en Lindsay Lohan. Omringd door extreme luxe, plastic fake en botox raakte ze geïnspireerd voor haar nieuwe EP. De laag plamuur op de rimpelloze gezichten werd een metafoor voor de wereld waarin ze zich begaf. Diede besefte dat je geen geld nodig hebt om rijkdom uit te stralen. Dat je geen grote budgetten nodig hebt om groots te presteren. Maar dat alles draait om creativiteit.

Terug in Nederland werd in samenwerking met Paradiso Melkweg Productiehuis, visueel kunstenaar De Glitterende Eenhoorn, producer Jurriaan JJ Sielcken en muzikant Olivier de Jong het creatieve kernteam gevormd. Motto: Do It Yourself With Others. Met beperkte middelen, gebundelde creativiteit en het lef om groots te denken, te durven en te doen, kun je je dromen waarmaken.

Het resultaat is ‘Made in China’, waar haar muziek en visuals samensmelten in een liveshow waarbij Diede haar visuals zelf vanaf het podium bedient met een controller. Katy Perry, eat your heart out.

DIEDE - The Lighthouse [Official Video]

Melkweg recommends