DIEDE

DIEDE

Paradiso Melkweg Productiehuis presenteert

Upstairs
CJP:

Totaalprijs € 11,35*

Totaalprijs € 14,40

* Incl. € 10 ticketprijs. Incl. € 1,50 servicekosten.
Attend op Facebook

Let op: dit evenement heeft al plaats gevonden

DIEDE

Paradiso Melkweg Productiehuis presenteert

Made In China

Diede zong een maand lang in het luxe Zwitserse hotel van Formule 1 baas Bernie Ecclestone voor zijn gasten en Lindsay Lohan. Omringd door extreme luxe, plastic fake en botox raakte ze geïnspireerd voor haar nieuwe EP. De laag plamuur op de rimpelloze gezichten werd een metafoor voor de wereld waarin ze zich begaf. Diede besefte dat je geen geld nodig hebt om rijkdom uit te stralen. Dat je geen grote budgetten nodig hebt om groots te presteren. Maar dat alles draait om creativiteit.

Terug in Nederland werd in samenwerking met Paradiso Melkweg Productiehuis, visueel kunstenaar De Glitterende Eenhoorn, producer Jurriaan JJ Sielcken en muzikant Olivier de Jong het creatieve kernteam gevormd. Motto: Do It Yourself With Others. Met beperkte middelen, gebundelde creativiteit en het lef om groots te denken, te durven en te doen, kun je je dromen waarmaken.

Het resultaat is ‘Made in China’, waar haar muziek en visuals samensmelten in een liveshow waarbij Diede haar visuals zelf vanaf het podium bedient met een controller. Katy Perry, eat your heart out.

  • Het volledige tijdschema wordt hier vermeld zodra het rond is.
  • Spotify
  • Tweet this
  • Like us on Facebook
DIEDE - The Lighthouse [Official Video]

Melkweg tipt

AJR

AJR

Indie-pop trio, Broers, New York

Shy Martin

Shy Martin

Elektro-pop, Songwriter voor The Chainsmokers en Mike Perry

Lucy Spraggan

Lucy Spraggan

Pop, X-Factor

Djamila

Djamila

Vlogger, We're All Misfits Tour


Agenda
DIEDE

DIEDE

Paradiso Melkweg Productiehuis presenteert

Upstairs
CJP:

Totaalprijs € 11,35*

Totaalprijs € 14,40

* Incl. € 10 ticketprijs. Incl. € 1,50 servicekosten.

Let op: dit evenement heeft al plaats gevonden

DIEDE

Paradiso Melkweg Productiehuis presenteert

Made In China

Diede zong een maand lang in het luxe Zwitserse hotel van Formule 1 baas Bernie Ecclestone voor zijn gasten en Lindsay Lohan. Omringd door extreme luxe, plastic fake en botox raakte ze geïnspireerd voor haar nieuwe EP. De laag plamuur op de rimpelloze gezichten werd een metafoor voor de wereld waarin ze zich begaf. Diede besefte dat je geen geld nodig hebt om rijkdom uit te stralen. Dat je geen grote budgetten nodig hebt om groots te presteren. Maar dat alles draait om creativiteit.

Terug in Nederland werd in samenwerking met Paradiso Melkweg Productiehuis, visueel kunstenaar De Glitterende Eenhoorn, producer Jurriaan JJ Sielcken en muzikant Olivier de Jong het creatieve kernteam gevormd. Motto: Do It Yourself With Others. Met beperkte middelen, gebundelde creativiteit en het lef om groots te denken, te durven en te doen, kun je je dromen waarmaken.

Het resultaat is ‘Made in China’, waar haar muziek en visuals samensmelten in een liveshow waarbij Diede haar visuals zelf vanaf het podium bedient met een controller. Katy Perry, eat your heart out.

  • Het volledige tijdschema wordt hier vermeld zodra het rond is.
  • Spotify
  • Tweet this
DIEDE - The Lighthouse [Official Video]

Melkweg tipt