Gezondsheidscheck

Volgens de richtlijnen vanuit de overheid en het RIVM en het brancheprotocol vanuit de VNPF, is het alleen toegestaan de Melkweg te bezoeken indien je gezond bent. Wanneer je één van onderstaande vragen met ja moet beantwoorden, dan kan je de Melkweg helaas niet bezoeken.

  1. Heb je de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, benauwdheid, verhoging, koorts (38 graden of hoger) en/of plotseling verlies van reuk of smaak?
  2. Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  3. Heb je het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
  5. Ben je in thuisisolatie omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

Gezondheidscheck bij binnenkomst

Om de inloop vlot te laten verlopen, maken we voor de gezondheidscheck aan de deur gebruik van de website checkgesprek.nl Ter plekke zullen we je vragen om met de camera van je telefoon een QR-code te scannen, via deze code kom je terecht op de website van checkgesprek en kun je de gezondheidsvragen beantwoorden.

Sinds 10 augustus zijn we verplicht om voor binnenkomst ook te vragen naar je contactgegevens en je toestemming om deze in het geval van een bron- en contactonderzoek te overleggen aan de GGD. Na het beantwoorden van de gezondheidsvragen krijg je de mogelijkheid om je contactgegevens in te vullen. We kunnen het achterlaten van jouw gegevens niet verplichten, maar wijzen je wel graag op het belang van het doorgeven van deze gegevens. Ze zullen dan ook uitsluitend gebruikt worden voor het hierboven omschreven doeleinde en worden na 30 dagen verwijderd. Voor meer informatie over privacy verwijzen we je naar de uitgebreide informatie op checkgesprek.nl. Mocht je geen gebruik kunnen of willen maken van het gesprek via deze website, dan kun je dit aangeven bij de medewerker aan de deur.

Indien je klachtenvrij bent, krijg je na het beantwoorden van de gezondheidsvragen een groen scherm te zien. Deze laat je voorafgaand aan het scannen van je ticket aan de medewerker aan de deur zien.